تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
دانلود پروژه بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداري مشتريان فروشگاه های زنجیره‌ای شهروند


پروژه بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداري مشتريان فروشگاه های زنجیره‌ای شهروند پژوهش کامل در زمینه مدیریت می باشد و در 7 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 173 صفحه برای رشته مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.مقدمهامروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتريان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل كلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت&

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران


مقدمه:مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند (Stone & Foss, 2001 و فرزانه، 1385، ص1).سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتريان مهم ترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مدیریت دارد، می نگرند (Plako

ادامه مطلب  
بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداري نگرشی و رفتاری مشتريان به برند با در نظر گرفتن متغیر میانجی ترجیح برند


بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداري نگرشی و رفتاری مشتريان به برند (حوزه مطالعاتی: شرکت نوین چرم) با در نظر گرفتن متغیر میانجی ترجیح برند چکیدهبرند در حقیقت همان نام تجاری محصول است و شخصیت برند ویژگی های انسانی است که به برند نسبت داده می شود. وفاداري مشتری نیز، تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات از سوی مشتری می باشد. آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیرگذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداري مشتريان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن بررسی رابطه بین شخصیت برند و وفاداري رفتاری و نگرشی مشتريان با عامل میانجی ترجیح در شرکت نوین چرم می باشد که برای این منظور مدل

ادامه مطلب  
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM


پایان نامه "مدیریت ارتباط با مشتری CRM & ECRM "‌یک پروژه کامل و علمی در مورد CRM‌ و ECRM میباشد که در 5 فصل کامل و علمی تنظیم گردیده است و به تمام موضوع بطور کامل پرداخته شده است.شما میتوانید برای آشنایی بیشتر و کامل تر از محصول نمونه رایگان آنرا از لینک زیر دانلود کرده و پس از مطالعه و مقایسه کیفیت و سطح علمی پروژه اقدام به خرید آن فرمایید.چکیدهرابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است ر

ادامه مطلب  
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداري مشتريان بیمه ایران استان کرمانشاه


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      253فصل اولکلیات تحقیق                 مقدمه امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و تو سعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند ودر این میان نقش واهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان یک صنعت حمایت کننده بر هیچ­کس پوشیده نیست.از سوی دیگر افزایش رقابتها در بازار صنعت بیمه ،اکثر مدیران این صنعت رابه فکر چاره اندیشی برای حضور ماندگار در عر صه کسب­وکار انداخته است .بنابراین آنها ناگزیرند راههایی که کسب  رضایت ووفاداري مشتريان رادر پی دارد بیابند وآنها را عملی کنند . بنابراین

ادامه مطلب  
جدیدترین فایل -مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداري


         توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دوم پژوهشتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : دارد (به شیوه APA)نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docتعداد صفحه:31قسمتی از مبانی نظری متغیر:مشکل اصلی تشخیص این نکته است که آیا وفاداري یک متغیر رفتاری یا متغیر مربوط به نگرش است. واژه وفاداري مفاهیمی چون علاقه یا مهر،راستی و صداقت، یا تعهد رابه ذهن متبادر می سازد (خورشیدی و کاردگر،1388). وفاداري حدی است که مشتری ها می خواهند به آن مقدار رابطه شان را با یک عرضه کننده حفظ کنند و معمولاٌ از ای

ادامه مطلب  
پروژه پایانی کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM


 چکیده     رابطه قوی با مشتريان مهمترین رمز مؤفقیت هر كسب وكار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری»این اصل قدیمی است كه «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری كه به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده‌اند .     سازمان ها و تشخیص داده اند كه مشتريان مهم ترین داراییشان هستند و به روابط با مشتريان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل ونیز فرصت هایی كه نیاز به مدیریت دارد، می نگرند.مدیریت ارتباط بامشتری  راهبردی تجاری است که به جذب حفظ و ارتقای مشتری  می پردازد . با اجرای صحی

ادامه مطلب  
بررسی دسته بندی مشتريان در زنجیره تامین با کمک شبکه های عصبی - 104 صفحه فایل ورد


         فهرست عناوینفهرست عناوین11فصل اول: مقدمه و کلیات پژوهش41-1مقدمه:51-2بیان مسئله:71-3اهمیت و ضرورت پژوهش101-4اهداف پژوهش :131-5هدف کاربردی141-6فرضیه های پژوهش :151-7تعاریف متغیرها151-8جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق162فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق182-1مقدمه:182-2مبانی نظری:202.1تاریخچه مدیریت زنجیره تامین202.2مدیریت زنجیره تامین212.3چالش‌های زنجیره تامین232.4طرح كلی یك زنجیره تامین272.5فازهای اصلی مدیریت زنجیره تامین282.6فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین292.7زنجیره تامین342.8اهداف زنجیره تامین362.9انواع زنجیره تامین372.10مشکلات زنجیره تامین و منابع آنها402.11راه حلهای مشکلات زنجیره تامین422.12فرآیندهای اصلی زنجیره تامین442.13

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداري به برند


 مبانی نظری و پیشینه رابطه بین درگیری و وفاداري به برند71 صفحههمراه با منابع1-2- مبانی نظری1-1-2- مقدمه  ........................................................................................................................................ 102-1-2-تعاریف بازاریابی............................................................................................................................ 113-1-2-  تعریف مصرف کننده  ............................................................................................................... 11 4-1-2 رفتار مصرف کننده ..................................................................................................................... 12 1-4-1-2 فرایند تصمیم

ادامه مطلب  
بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداري مشتريان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      212مقدمهامروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتريان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل كلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت‌گیری كلیه اهداف، استراتژی‌ها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتريان سودآور می‌باشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداري مشتريان برای شركت‌هایی كه دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یك چالش استراتژیك مطرح بوده و هزینه‌های بسیاری را نیز برای درك و شناخت مفهوم و دستیابی به راهكارهای كاربردی برای تقویت آن صرف می‌نمایند، چرا كه با شدت گ

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi