تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
يادگيري (تحقیق)


فرمت ورد85 صفحهيادگيري]مقدمه[ این متن بر دو نظریه اصلی تمركز دارد. نظریه اول (H1) مربوط می شود به يادگيري درون سازمانی (intra - organizational learning)  كه بر اثرات شاخصهای سازمان یادگیرنده در تأمین كنندگان بریتانیایی بر يادگيري سازمانی حاصله شان تاكید دارد.نظریه (فرضیه) دوم (H2) در مورد يادگيري (بین سازمانی) است inter-organization learning كه بر این مضوع تاكید دارد كه شاخص های سازمان یادگیرنده بصورت برجسته ای از برخی اشكال ارتباط میان خودروسازان و تامین كنندگان حاصل می شود.شاخص های سازمان یادگیرنده: كار سیستمی و يادگيري سیستمی – جریان آزاد افقی و عمودی اطلاعاتتعلیم و ترذبیت تمام نیروهای كاری – تفكر سیستماتیك و مدلهای ذهنی – سیستم پاداش يادگيري برای كاركنان بهبود مستمر كار – لابراتوارهای یادیگیری و آزمایش های ثابت – م

ادامه مطلب  
پاورپوينت- اصول روانشناسي تحولی (رشد پیشرفته)- در 65اسلاید-powerpoin-ppt


روانشناسي رشد چیست؟روان شناسي عبارت است از مطالعه و شناخت علمی چگونگی و چرایی ابعاد مختلف رفتار موجود زنده، به ویژه انسان. در این تعریف بیشترین توجه به رفتار و جنبه های مختلف آن است. به دیگر سخن، به یك معنا می توان روان شناسي را رفتار شناسي نامید، چرا كه موضوع اصلی روان شناسي به عنوان یك علم رفتاری ، مطالعه فعالیت ها و واكنش های حیوان وانسان در شرایط و موقیعت های مختلف است.و اما منظور از " رفتار" آن دسته از حالت ها، عادت ها، فعالیت ها، كنش ها و واكنش های نسبتاً پایداری است كه از انسان سر می زند و همواره قابل مشاهده، اندازه گیری ، ارزیابی و پیش بینی است.رفتارهای انسانی را می توان به انواع مختلف تقسیم كرد، از جمله:رفتار شخصی: رفتاری است كه كاملاً جنبه شخصی دارد، مثلاً فردی همواره لباس قهوه ا

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته


       دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته   فهرست فصل نخست – کلیات 11-1. مقدمه 21-2 بیان موضوع 21-3. هدف تحقیق و اهمیت آن 31-4. سوالات و فرضیه های تحقیق 41- 5 . مفاهیم 51-5-1 0 واژه 51-5-2 0 آموزش 71- 5- 3 0 نظریه آموزش 71- 5- 4 0 يادگيري 81- 5- 5 0 رابطه ی آموزش و يادگيري 91-5-6 0 مقایسه آموزش با يادگيري 91- 5- 7 0 حوزه های معنایی 101-5-8 0 خلاصه 11فصل دوم : مطالعات پیشین 122-1 0 اهمیت واژه و مطالعات انجام شده در زمینه ی آموزش واژه 132-2 0 فرایندهای واژه سازی 142- 2-1 0 انواع فرایندهای واژه سازی 152-2-1-1 0 تصریف 152-2-1-2 0 اشتقاق

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق روانشناسي تربیتی


مقدمهتدوین سند ملی آموزش و پرورش ایران فرصت مناسبی است که دانش روان¬شناسي، خاصه روان¬شناسي تربیتی که در ارتباط بنیادی و همه-جانبه با آموزش و پرورش است، به عنوان یکی از پشتوانه¬های اساسی تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان ایران، نقش مؤثر خود را ایفا نماید. در عین حال، توجه به این نکته ضرورت دارد که دانش روان¬شناسي و روان¬شناسي تربیتی در عصر حاضر از گستردگی عظیمی برخوردار است و آثار علمی و پژوهشهای آن دربرگیرندة مجموعه¬ای از صدها هزار کتاب و میلیونها رساله و مقالة علمی است و غیرممکن است که چنین مجموعة وسیعی را بتوان در یک نوشته یا یک گزارش فشرده خلاصه کرد. بنابراین ناچاریم که از میان چنان مجموعة عظیمی به ارائة اهم عنوانهای موضوع در چارچوب نظری و علمی مورد قبول خود بپردازیم و به توضیح مختصری اکتفا کنیم.در آغاز، و

ادامه مطلب  
عوامل مؤثر بر يادگيري مربوط به درس تمرین معلمی


فرمت ورد  55صفحهعوامل مؤثر بر يادگيريمربوط به درس تمرین معلمی گفتیم كه هدف آموزش آسان كردن يادگيري است.يادگيري را میتوان به راههای گوناگون تعریف كرد.كسب اطلاعات و اندیشه¬های تازه، عادتهای مختلف،مهارتهای متنوع و راههای گوناگون حل كردن مسائل همچنین يادگيريها میتوان بصورت كسب رفتار و اعمال پسندیده یا حتی كسب رفتار و اعمال پسندیده یا حتی كسب رفتار و اعمال ناپسند نیز تعریف كرد ، پس يادگيري حوزی بسیار گسترده ای شامل می شود .با این حال معروفترین برای يادگيري این است : يادگيري به فرایند ایجاد نسبتاً پایدار در رفتار یا توان رفتاری كه حاصل تجربه است ، گفته می شود و نمی توان آنرا به حالتهای موقتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری ، خستگی ، یا داروها پدید می آید نسبت داد . ویژگیهای مهم يادگيري عبارتند از : 1- تغییر  2- ت

ادامه مطلب  
دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق


     دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق فصل اولمقدمه محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب روان شناسي يادگيري تأليف دكتر محمد پارسا


دانلود پاورپوينت کتاب روان شناسي يادگيري تأليف دكتر محمد پارسا، در قالب  ppt و در 343 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: عوامل مؤثر در يادگيريتعریف يادگيري ماهیت یادگیرى‏شرایط مهم یادگیرىهدفرشد طبیعی  هوشاهمیت محیطاهمیت وراثتحافظهاهمیت توجهپاداش و تقویتتنبیه و اضطراب                         طرح آموزشیبنیادهاى یادگیرى‏نقش مدارس در يادگيري ‏ارتباط یادگیرى با نظریه‏ها ‏روشهای دوگانة يادگيري  فصل دوم: زمینه های يادگيري  بنیاد فلسفی نظریه ها  نظریه‏هاى یادگیرى و آموزشىپیشینه نظریه‏هاى یادگیرى‏ورزش روانىشكوفایى طبیعىاندریافت‏  

ادامه مطلب  
پروژه مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق و ناموفق. doc


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 125 صفحه مقدمه: محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب مقابل هر كدام از محركها

ادامه مطلب  
850 - پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در خصوص تیپ‌های شخصیتی و سبك‌های يادگيري - 172 صفحه فایل ورد


         نظریه يادگيري تجربه ای کلب نتیجه وترکیب  سه الگو  از فرآیند يادگيري تجربه ای ، الگوی عملی وآزمایشهای لوین ، الگوی يادگيري دیویی  و الگوی يادگيري و تحول شناختی پیاژه  است.( اسمیت ، 2004)کلب وفرای ( 1975، به نقل از اسمیت، 2004)یک نوع چرخه يادگيري با دو قطب و چهار مرحله را معرفی کرده اند قطب نخست شامل دو مرحله (شیوه) يادگيري تجربه ای عینی  در مقابل مفهوم سازی انتزاعی  و قطب دوم شامل دو مرحله (شیوه ) يادگيري آزمایشگری فعال  در مقابل مشاهده تأملی  است آنها يادگيري را چرخه ای می دانند که با تجربه آغاز می شود، با تفکر ادامه می یابد و بعد به عمل می انجامد هر یک از یادگیرندگان بعد از ترکیب وضع

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق تأثیر سطح مهارت الگو بر عملكرد و يادگيري مهارت سرویس ساده والیبال


امروزه شاهد اجرای ماهرانه و خارق العاده ورزشكاران برجسته در صحنه‌های ورزشی هستیم، نمایشی از قدرت، خلاقیت و هنر كه بی‌شك سوالات زیادی را در ذهن هر بیننده‌ای ایجاد می‌كند. چگونه می‌توان یك مهارت جدید را آموخت؟ چگونه این مهارت‌ها پیشرفت می‌كنند؟ و چگونه می‌توان تا این حد در اجرای مهارت‌ها پیشرفت كرد؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند بسیاری از نكات مبهم را روشن نماید.یكی از اهداف اصلی تربیت بدنی، تسهیل فراگیری مهارت از طریق آموزش مناسب است. پژوهشگران علم تربیت بدنی همواره در تلاشند تا با معرفی روشهای علمی جدید، توانائی معلمان و مربیان را در آموزش افزایش دهند. بدن منظور دانشمندان رفتار حركتی طی سالها تحقیق و مطالعه سعی كرده‌اند تا عوامل اثرگذار بر

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi